Семінар для вчителів української мови та літератури

Лютий 27, 2018 ЗаходиНовини

IMG_0687

27 лютого 2018 року в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №73 з поглибленим вивченням української мови, літератури та українознавства відбувся семінар для вчителів української мови та літератури на тему: «Передумови формування компетентностей відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти».

Учні 6 –Б, 8-А класів показали інсценування свята Масляної, створивши позитивний настрій присутнім.

Із розповіддю про роботу шкільного методичного об’єднання учителів української мови та літератури (далі ШМО) виступила Давиденко О.В., голова ШМО.

Про теоретичні засади роботи учителів ШМО розповіла Піцик О.М., учитель української мови та літератури.

Про навчально-інтелектуальні уміння своїх учнів розказала Давиденко О. В., акцентуючи  увагу на вмінні відтворювати, інтерпретувати тексти.

Власний досвід використання системи інтерактивного опитування на уроках української мови та літератури презентувала Лавриненко В.В., учитель української мови та літератури. Учасники семінару дізналися про призначення, переваги, недоліки, підготовку та створення інтерактивного тестування та мали можливість пройти тестування з української літератури та на практиці побачити зручність та доцільність використання цієї системи.

Про формування ключових компетентностей учнів за допомогою комплексного аналізу текстів на уроках української мови – як підготовка до PISA розповіла Піцик О. М.. Олена Миколаївна розказала про використання методики ОЗОН – особистісно зорієнтованого навчання, що її впроваджується в школі.

Ознайомила з підручником з української мови для 5 класу та робочими зошитами з інтерактивними додатками для 9кл., у яких тексти й завдання побудовані відповідно до моделі РІSA, європейського досвіду розвитку читацької грамотності, містять завдання з QR-кодом.  Інтерактивні тексти забезпечують легке й зручне засвоєння програмового матеріалу та негайний зворотній зв’язок.

Комплексний аналіз текстів дисциплінує учнів, дозволяє покращити уважність читання, поглибити знання. Навчає обґрунтовано висловлювати власну думку, толерантно ставитися до чужих міркувань, набувати необхідних умінь, навичок і, головне, використовувати їх на практиці.

Ключова компетентність «уміння вчитися протягом життя» формується та закріплюється на прикладі вчителя, який навчається разом із учнями.

Як це було…