-
Правила поведінки здобувача освіти
-
Розділ 1 “Ми — у безпеці”
1.1. Здобувачі освіти приходять до Гімназії за 15-20 хвилин до початку занять, займають своє робоче місце після першого дзвінка, готують все необхідне навчальне приладдя до уроку;
1.2. Гімназія — територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, зокрема ножам, вибуховим, вогненебезпечним речовинам, алкогольним напоям, цигаркам, наркотикам, токсичним речовинам;
1.3. Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання є неприпустимою формами поведінки у гімназії та за її межами;
1.4. Йти зі гімназії та її території можна лише дозволу вчителів або медичної сестри (попередньо узгодивши з батьками);
1.5. У разі пропуску занять до учні надають класному керівнику довідку або пояснювальну записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях;
1.6. Здобувачі освіти ведуть здоровий спосіб життя та не мають шкідливих звичок;
1.7. Здобувачі освіти пам’ятають, що самостійне відчинення вікон, сидіння не підвіконнях та виглядання у відчинені вікна є загрозою для їхнього життя та життя оточуючих;
1.8. На перервах, під час уроків та в позаурочний час здобувачі освіти можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, адміністрації гімназії за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії або булінг;
1.9. Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по гімназії, окрім тих місць, що є небезпечними;
1.10. Під час перерв повільно пересуваються коридорами, оминаючи небезпечні місця (біля вікон та в інших місцях, не пристосованих для ігор);
1.11. Під час перерв накладається табу на безладний рух, штовхання одне одного, кидання предметів (м’яч, книги тощо), застосування фізичної сили;
1.12. Час перерви — особистий час кожного здобувача освіти. Він може його проводити по своєму розумінню, не заважаючи іншим та знаходитися в межах закладу;
1.13. Відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;
1.14. Здобувачі освіти пам’ятають про безпечне використання навчального та спортивного обладнання.
1.15. Здобувачі освіти дотримуються правил безпеки (пожежна безпека, правила хорони праці та безпеки життєдіяльності під час навчальних занять), дбаючи про особисту безпеку та безпеку оточуючих;
Розділ 2 “Ми- ввічливі”
2.1. Учні поводяться ввічливо, піклуються про молодших школярів
2.1. У гімназії учні поводяться гідно та поважають честь і гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;
2.3. Учні бережуть майно гімназії, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дбають про чистоту та порядок у гімназії;
2.4. Поза межами закладу здобувачі освіти поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь та гідність;
2.5. Висловлюють власні погляди, поважаючи гідність та почуття інших людей;
2.6. Здобувачі освіти, які знайшли втрачені або забуті, на їхню думку, речі надають черговому педагогічному працівникові закладу або черговому на вахті;
2.7. Учні старанно ставляться до виконання домашніх завдань;
2.8. Здобувачі освіти з повагою ставляться до особливих потреб кожного;
2.9. Учні розвивають культуру поваги до кожного, шанобливо ставляться до
індивідуальних здібностей та різноманіття інших;
2.10. Здобувачі освіти поводяться так, щоб чути товаришив та вчителя;
2.11. Здобувач освіти піклуються про те, що їх оточує (гімназія, навчальні кабінети книги, меблі тощо).
Розділ 3 “Ми- старанні та наполегливі у навчанні”
3.1. Під час уроку учні уважно слухають пояснення вчителя, відповідають на поставлені запитання, з повагою ставляться один до одного, уміють та допомагають чути один одного, дотримуються теми уроку;
3.2. Заняття у закладі проводяться у класних кімнатах та кабінетах. За здобувачем освіти у кожному класі закріплене окреме місце;
3.3. Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення;
3.4. Якщо учневі необхідно звернутися до вчителя, він піднімає руку;
3.5. Учень має право в коректній формі обстоювати свою думку i свої переконання при обговоренні різних, спірних неоднозначних питань;
3.6. На уроки фізичної культури здобувачі освіти приходять у спортивній формі
та спортивному взутті. Здобувачі освіти звільнені від занять фізкультурою є присутніми на уроках;
3.7. Підручники школяра акуратно обгорнуті, використовуються за призначенням. Здобувачі освіти пильнують за станом збереження підручників протягом навчального року;
3.8. Зошити учні ведуть чисто, охайно, записи роблять розбірливо, зручно для розуміння;
3.9. У своїх щоденниках учні довільно але охайно ведуть відповідні записи та надають учителю під час оцінювання з метою зворотнього зв’язку з батьками. Під час дистанційної форми навчання ведуть інформацію отримують через електронний щоденник;
3.10. Мобільним телефоном та іншими гаджетами учні користуються на перервах, а під час уроків лише з дозволу учителя та виконанні навчальних завдань;
3.11. Здобувачі освіти дотримуються академічної доброчесності;
3.12. Учні самостійно виконують навчальні завдання, завдання поточного та підсумкового контролю результатів навчання, вказують посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
3.13. Здобувачі освіти намагаються постійно зростати через навчання самоорганізації та самовдосконалення, усвідомлено розвивати у себе гідні, потрібні для життя, етичні навички та якості;
3.14. Здобувачі освіти намагаються виявляти та розвивати індивідуальні здібності
під час уроків та під час виконання домашніх завдань.
- Головна
- Освітній процес
- Структура навчального року 2024-2025
- Освітня діяльність
- Розклад дзвінків
- Розклад уроків 2024-2025 навчальний рік
- Правила поведінки здобувача освіти
- Група продовженого дня
- ДПА
- БЖ закладу
- Заходи
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
- Гордість Гімназії
- Моніторингові дослідження
- Протидія булінгу
- Методичний кейс
- Методична рада
- Стратегія розвитку
- Умови доступності до навчання дітей з ООП
- Позакласна робота
- Для батьків